Veelgestelde vragen

1.1 Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Dat kan zeker. Jammer dat het item niet helemaal is wat je in gedachten had! Je kunt bij ons binnen 14 dagen na ontvangst jouw bestelling retour sturen op eigen kosten. 

1.2 Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

Via onderstaande button kunt u een retourformulier downloaden. Hier staat op uitgelegd hoe je kunt retourneren.

1.3 Kan ik sale producten retourneren?

Nee dit kan niet.

1.4 Het artikel dat ik heb ontvangen heeft een klacht, wat nu?

Vervelend dat er iets mis is gegaan! Neem dan contact met ons op via [email protected] met je ordernummer en foto van de klacht. Op deze manier kunnen wij het snel oplossen. Voordat jouw bestelde artikelen bij ons de deur uit gaan, controleren wij die op beschadigingen en onvolledigheid. Ze worden uiteraard alleen verzonden wanneer ze in perfecte staat zijn. Indien er tóch een foutje is gemaakt, nemen wij de retourkosten voor onze rekening.

1.5 Wanneer wordt het aankoopbedrag van mijn retour teruggestort?

Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen, storten wij het zo spoedig mogelijk terug. Vervolgens heb je het bedrag binnen 3 werkdagen terug op jouw rekening.

1.6 Aan welke landen leveren jullie?

Wij leveren binnen heel Europa.

1.7 Wat is de leveringstermijn?

Natuurlijk kun je niet wachten totdat je jouw Just be Jolie kleding ontvangt. In Nederland kun je je bestelling meestal binnen 2 werkdagen verwachten. Voor leveringen buiten Nederland geldt een levertijd van 2-5 werkdagen.

1.8 Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederland bedragen standaard €3,95. Verzending in de EU €9,25.

1.9 Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons betalen met de meest gebruikelijke betaalmethode iDeal. De betaling wordt verwerkt door onze partner en payment service provider Mollie. Zo ben je ervan verzekerd dat de betaling wordt gedaan in een beveiligde omgeving.

1.10 Is mijn betaling/bestelling gelukt?

Je ontvangt automatisch een mail wanneer de betaling/bestelling is gelukt. Kijk voor de zekerheid ook in je spam, het kan voorkomen dat de mail hier terecht komt.

1.11 Verkopen jullie cadeaubonnen?

We verkopen cadeaubonnen niet online, wel in de fysieke winkel. We zijn gevestigd in Bergambacht. Ook is een cadeaubon alleen in te leveren in de winkel.

1.12 Hebben jullie een fysieke winkel?

Jazeker! Je bent van harte welkom in Bergambacht, we zijn gevestigd aan de hoofdstraat 62.

1.13 Hoe werkt het punten sparen?

Als je je registreert voor ons loyalty programma op de site spaar je automatisch mee. Mocht je in de winkel al meesparen dan wordt dit automatisch gekoppeld. Je kunt dus je punten op de site maar ook in de winkel sparen. Wel is belangrijk dat je hetzelfde email adres of telefoonnummer gebruikt.

1.14 Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?  

Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij je telefonisch contact op te nemen.

1.15 Moet ik een account aanmaken bij het bestellen? 

Het is niet verplicht om een account aan te maken. Je kunt ook bestellen als gast, waarbij jouw gegevens niet zullen worden bewaard. Het aanmaken van een account staat echter toe te bestellen zonder steeds opnieuw je gegevens in te hoeven vullen. Verder biedt het voordelen zoals het ontvangen van onze nieuwsbrief, exclusieve kortingen en speciale aanbiedingen. Je kunt je meteen registreren, of meteen gaan winkelen en uw account aanmaken bij het voltooien van de bestelling.